Wikipedia

Arama sonuçları

14 Nisan 2017 Cuma

Demirdöküm Nitron Plus Oda Termostatı Bağlantı

Resim 1

Başlıkta belirttiğimiz gibi nitron plus model kombiye oda termostatı bağlayacağız. Demirdöküm markalı kombilerde bazı modellerde parametre ayarını değiştirmeden termostat çıkışını aktif edemiyoruz maalesef bu kombide de karşımıza parametre ayarı çıkıyor öncelikle bu ayarı nasıl yapacağımızı madde madde anlatayım sonra klemens bağlantısına geçeriz;

* Resim 1 de gösterilen 1 nolu düğmeyi OFF konumuna getiriyoruz.
* 2 Nolu düğmeye basılı tutuyoruz
* 1 Nolu düğme ile değeri 96 ya getiriyoruz 
* 2 Nolu düğmeye basıyoruz
* 1 Nolu düğme ile 11 değerini ayarlayıp tekrar 2 Nolu düğme ile onaylıyoruz
* Ekranda PP yazısını görünce 1 Nolu düğme ile 06 parametresini buluyoruz
* 2 Nolu düğmeye basılı tutuyoruz sonra 1 Nolu düğme ile 01 değerine getirip tekrar 2 Nolu düğmeye basılı tutuyoruz.
* 4 Nolu düğme ile çıkış yapıyoruz ve ekranda Resim 1 deki 4 Nolu işaret ile gösterilmiş simge çıkıyor artık kablo bağlantımızı yapabiliriz.


Resim 2
Resim 2 de kırmızı kare ile işaretli klemenste beyaz kabloların bağlı olduğu kısma termostatımızın COM ve NO uçlarını bağlayabiliriz. Eğer RF6001 bağlacaksanız termostatın GND ucunu mavi uçla 24v ucunu kahverengi kabloya yani klemensin ortadaki uçlarına bağlayabilirsiniz böylece termostatın 24v besleme uçlarıda bağlanmış olur tabi beyaz uçlarada __/  __ kontak uçlarını bağlamalısınız.

24 yorum:

  1. Demirdöküm exacontrol pro 7 kablosuz ada termostadı bağladım. Fakat eşleşmesi olmadı bilgi verirseniz sevinirim. Kombimin markası nitron plus

    YanıtlaSil
  2. hocam merabalar kaplosuz oda termostatı takılı iken ben oda termostatını on of yaptığımda oda kombiyi termostatsız kullanabilirmiyim? ancak ben oda termostatını sökddüm parametreleri eski konumuna nasıl getirebilirim acaba kombiyi termostatsız kullanabilmem için bu konuda yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  3. kombimin markası demirdöküm nitoron plus

    YanıtlaSil
  4. Nitron plus kimimize oda termostadı bağlamak için uğraşıyoruz parametre ayarını yapamadık yardımınız olurmu

    YanıtlaSil
  5. Servis menüsüne girmek için düğmeyi en sona çevirdiğimde 94e kadar geliyor. Düğme kırılacak 94u 96 yapamıyorum. Bu dugme potansiyometre mi? Bozulmuş olabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Çin'den bir kullanıcıyım. Ben de bu sorundan rahatsız oldum. Şimdi sorunu kendim çözdüm. Umarım size yardımcı olabilir. Çeviri yazılımı kullanıyorum, bu nedenle açıklama doğru olmayabilir. Lütfen beni affedin.
      Sorunun nedeni: Düğmenin maksimum konumu sınırlıdır. Ayarlanabilir potansiyometrenin maksimum aralığına döndürülemez. Devre kartını açığa çıkarmak için paneli açmanız gerekir. Düğme maksimum aralığa ulaştıktan sonra, ayrı Ayarlanabilir potansiyometreden düğmeyi çıkarın.Dışarı çıkın, düğmeyi başlangıç ​​noktasına getirin, potansiyometreyi tekrar yerleştirin ve biraz kuvvetle çevirin.Maksimum değerin 99'a ulaşabileceğini göreceksiniz.Başka bir düğmeyi kullanarak giriş yapabilirsiniz. 96, çünkü sayı her zaman hareket edecektir, bu nedenle doğru zamanda başka bir düğmeye basmanız gerekir.Potansiyometreye zarar vermemek için düğmeye basarken çok fazla güç kullanmayın. Canlı çalışma gerektirdiğinden diğer elektronik bileşenlere dokunmaktan kaçınmanın da güvenli olması gerekir. Umarım başarıyla tamamlayabilirsiniz.

      Sil
  6. Merhaba demirdöküm nitron plus kombiye general ht500 set oda termostatı kabloları dizin tarif ettiğinşz gibi bağladım. Kodlamalarıda yaptım. Ama kombiyi kontrol edemiyorum. Dereceyi yükseltiyorum kombi yanıyo gösteriyor sma kombinin kendi çalışmıyor

    YanıtlaSil
  7. Merhaba demirdöküm nitron plus kombiye general ht500 set oda termostatı kabloları dizin tarif ettiğinşz gibi bağladım. Kodlamalarıda yaptım. Ama kombiyi kontrol edemiyorum. Dereceyi yükseltiyorum kombi yanıyo gösteriyor sma kombinin kendi çalışmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı sorun bende de var. Çözüm bulabildiniz mi?

      Sil
  8. Demirdöküm nötron condense kombiye general ht500 bağlantısını yaptık kombi modem eşleşti yeşil ışık sabit.Kombi üzerinden parametre ayarları yapıldı com ve no kablolar baglantı termostat işareti aktif edildi.Ancak modem kombiyi kumanda etmiyor neden olabilir ?

    YanıtlaSil
  9. General life i aradım uyumlu dedi. Calistirabilen varsa lütfen yazsın :)

    YanıtlaSil
  10. Nitromix için de parametre ayarları aynı mı?

    YanıtlaSil
  11. Demirdöküm nitromix için parametre ayari nasıl yapıliyor

    YanıtlaSil
  12. Arkadaşlar bende Aynıa sıkıntıyı çektim çözüm şudur resimde gösterilen BEYAZ KABLO ÇIKMAYACAK karşı klamensine com no uçlarını bağlayacaksınız

    YanıtlaSil
  13. https://youtu.be/JVFu-y5pR0Q Bu bağlantıdan yapabilirsiniz hepsi burada var dediğim gibidir BEYAZ kablolar çıkmıyorsun hemen karşısına com no uçlarını bağlıyorsunuz nasıl bağladığınız önemli değil.

    YanıtlaSil
  14. Allah razı olsun. Sayende problemimi düzelttim. Beyazların karşısına takmıştım ben kabloları ama kablonun biri bozulmuş zaten. Kabloyu değiştirince düzeldi. Bu arada General life in istediği kalın bir kablo, elektrik kablosu gibi aklınızda olsun.

    YanıtlaSil
  15. Menü açarken 03 de açılıyor ve 92 de bitiyor. 96 kadar ulaşamıyorum. Ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  16. Merhaba, Demirdöküm Nitron Condence kombiye General HT300S kablosuz termostat bağladım. tarif edildiği şekilde hem bağlantı hem parametreleri ayarladım. Kombinin ekranına ev simgesi çıktı. Termostat alıcı verici bir birini gördü. Termostat derecesini yükseltince ateş simgesi çıkıyor 2-3 saniye sonra röle çekiyor ve uclar kısa devre oluyor. Ancak kombiyi bir türlü çalıştıramadım. Bir önerisi olan var mı? Sonunda tekrar parametreyi 01 den 00 a getirip eski haline getirdim. Öyle duruyor. yardımınızı bekliyorum. Selam ve saygı ile.

    YanıtlaSil
  17. Bursa Petek Temizleme Kombi Bakım Servisi
    https://www.bursazaferteknik.com
    Kombi, Klima, Çamaşır Makinesi ve Buzdolabı Tamir Merkezi.

    YanıtlaSil